آخرین اخبار

قتل حامی دختر نوجوان در مهمانی شبانه

مقتول قصد داشت از دختری نوجوان حمایت کند که هدف ضربه چاقو قرار گرفت و کشته شد.

اشتراک گذاری
16 دی 1402
کد مطلب : 10965

توازن

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۹:۱۳
|

|

مقتول قصد داشت از دختری نوجوان حمایت کند که هدف ضربه چاقو قرار گرفت و کشته شد.

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۹:۱۳

فردی که در یک مهمانی شبانه مرتکب قتل شده بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله به نام محسن، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کنند.

در تحقیقات بعدی مشخص شد متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان دختری نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری حضور داشت شناسایی و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. او در توضیحات خود عنوان داشت شب حادثه در یک مهمانی حضور داشت که با فردی که حالت طبیعی نداشت درگیری لفظی پیدا کرد. در ادامه مقتول که او نیز مهمانی حضور داشت وارد بحث با وی شد و پس از چند دقیقه درگیری لفظی به زد و خورد منجر شد که طی آن در یک لحظه قاتل با چاقو به سینه مقتول ضربه زد و از محل گریخت.

مخفیگاه قاتل شناسایی و پس از مراقبت‌های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف و اقرار کرد که در حال جر و بحث با یک دختر بود که با مقتول درگیر شد و در یک لحظه با چاقو به او ضربه زد.

متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان معرفی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =